ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ,

ΛΕΣ; Η Δικαίωση Η Evie Pride μετά από το Best Seller ΛΕΣ; επιστρέφει δυναμικά με νέο βιβλίο

10:04 π.μ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕΝΑΟΝ 0 Comments


Μια νέα ζωή ξεκινά και με βρίσκει στα παλιά γνωστά μου λημέρια. Εδώ απ’ όπου όλα ξεκίνησαν, εδώ από όπου όλα θα συνεχίσουν.
Γιατί η Ελλάδα, είναι το σπίτι μου, ο χώρος μου και καθώς περνά ο καιρός και ωριμάζω, ένα πράγμα κατάλαβα. Δεν πρέπει να υποχωρούμε, πρέπει να προσπαθούμε και όταν όλα δείχνουν πως χάνουμε, να επιμένουμε ακόμα πιο πολύ.
Οπότε εδώ είμαι πάλι. Μετά απο απουσία ενός χρόνου κυνηγώντας και κατακτώντας τους στόχους μου, επέστρεψα στα πάτρια εδάφη. Ταξίδεψα, γνώρισα νέα μέρη και απέκτησα εμπειρίες.
Είμαι η Ζωή, η δική σου, η δική μου, όλων μας. Μέσα απο μένα θα ξαναδείς τον εαυτό σου, θα πιστέψεις σε σένα, θα αναθεωρήσεις, θα αποφύγεις, θα νιώσεις και θα βιώσεις συναισθήματα και εμπειρίες που δεν τόλμησες. Μέσα απο την  ηρωίδα που μόλις ξεδιπλώνεται μπροστά σου, θα ανακαλύψεις πτυχές του χαρακτήρα σου χωρίς αναστολές, χωρίς ενδοιασμούς και πρέπει.
Είμαι εγώ, που απο τα δεκαεπτά μέχρι τα τριανταπέντε μου εχω μεθύσει σε πάρτι φίλων, στην αποφοίτησή μου, σε χωρισμούς μου. Που ό,τι και αν κάνω δεν αντέχω τις πάστες αμυγδάλου. Είμαι εγώ, που εχω κάνει αμαρτίες. Και που όταν με στήνουν σε ουρές η καρδιά μου χτυπά λες και ήρθε το τέλος του κόσμου.
Είμαι εγώ, που καταλαβαίνω τους σεισμούς στα 3,3 ρίχτερ. Και που τις ταινίες αν δεν μου αρέσουν τις κλείνω στο πεντάλεπτο. Είμαι εγώ, που σαφέστατα είμαι διπλωματική, μα το μυαλό μου κάποιες φορές όχι και τόσο.
Και που στις δύσκολες στιγμές κάτι θα βρω για να γελάσω. Είμαι εγώ που λατρεύω να διαβάζω βιβλία πάσης φύσεως. Και που αν με πονέσεις, δεν θα σε πονέσω και εγώ, απλώς θα με χάσεις. Είμαι εγώ που προσπερνώ, μα δεν ξεχνώ και δεν συγχωρώ. Και που τα βράδια προσεύχομαι για όλους. Είμαι εγώ που όταν βαριέμαι θα διαβάσω αποφθέγματα. Και που στις σημειώσεις του κινητού έχω γράψει τα πιο δυνατά μου κείμενα. Είμαι εγώ που ζω με τον δικό μου κώδικα «σωστού και λάθους». Και που η εσωτερική μου δικαιοσύνη είναι απαράμιλλη. Είμαι εγώ που θέλω θάλασσα και ουρανό να ταξιδέψω.
Και που τα πιο μεγάλα λάθη μου, τα έκανα για πλάκα. Είμαι εγώ που όταν ρωτούν «πόσα θα μάθεις ακόμα;», απαντώ: «έχουμε δρόμο». Και που όταν μου ζητούν κάτι που με ενοχλεί το «δεν πάμε καλά» βγαίνει αυθόρμητα.
Είμαι εγώ που την ηρεμία μου τη βρίσκω σε τραγούδια και σε σκέψεις. Είμαι εγω που λατρεύω το γυναικείο φύλο!
Αυτή είμαι και κάτι παραπάνω.
Και αν δεν σε αφήσω να με μάθεις δεν θα τα ξέρεις ούτε αυτά. Δεν είμαι τέλεια, μα σίγουρα όχι λίγη. Μέσα από αντιθέσεις συνθέτω έναν εαυτό.
Και τα παράλογα μαζί μου, είναι αμφισβητήσιμα. Σίγουρα τίποτα από αυτά δεν σε ενδιαφέρει. Και ακόμα πιο σίγουρα δεν είχα λόγο να σου τα πω όλα αυτά. Μα μην ξεχνάς πως βρίσκεσαι στο ΛΕΣ; Η Δικαίωση. Και ήθελα να τα πω και τα είπα.
Έτσι είμαι εγώ.
Αυτή είμαι εγώ.
Εύχομαι να είναι όμορφη η διαδρομή μου σε αυτά τα μονοπάτια που επέλεξα να ζήσω και να σε πάρω μαζί μου σαν συνοδοιπόρο μου!
Προσδεθείτε, ξεκινάμε ξανά.

0 σχόλια:

ΓΕΥΣΗ ΣΑΡΚΑΣ

Ο ΔΟΓΗΣ

Ο ΔΟΓΗΣ

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ... ΞΕΣΠΑΣΕ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ... ΞΕΣΠΑΣΕ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ

ΣΙΩΠΗΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΣΙΩΠΗΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΦΩΤΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΟΥΡΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΦΩΤΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΟΥΡΗΣ

ΟΥΤΕ ΚΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΞΕΡΕΙ

ΟΥΤΕ ΚΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΞΕΡΕΙ
ΜΑΚΗ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗ

ΣΠΗΛΑΙΟ...ΠΟΙΗΣΗ

ΣΠΗΛΑΙΟ...ΠΟΙΗΣΗ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Δ. ΣΠΗΛΙΩΤΗ

ΦΘΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΦΘΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΙΩΛΗΣ

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ Ε

ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ Ε

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΣΤΗ ΒΙΚΟΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΗΛΙΟ

ΣΤΗ ΒΙΚΟΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΗΛΙΟ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΤΟ ΓΝΕΨΙΜΟ

ΤΟ ΓΝΕΨΙΜΟ

ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ

ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ

ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ

ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ

ΙΔΕΩΝ ΛΥΚΑΥΓΕΣ

ΙΔΕΩΝ ΛΥΚΑΥΓΕΣ

ΨΥΧΩΝ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ

ΨΥΧΩΝ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ

8 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ

8 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ