ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Η συγγραφέας μας Κωνσταντίνα Alberti συστήνεται στους αναγνώστες της και στο περιοδικό Books 'n' More

8:25 π.μ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕΝΑΟΝ 0 Comments

Η συγγραφέας Κωνσταντίνα Alberti μας συστήνεται



Γεννήθηκε
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη στην Τσιμισκή. Σε αυτή την πόλη που ο αέρας της μυρίζει αλλιώς, που οι άνθρωποι είναι αλλιώς.

Μεγάλωσε 
Μεγάλωσα μέσα σε μια πολύ όμορφη οικογένεια. Από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού μετακομίσαμε στην Αθήνα και στα 14 μου οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του πατέρα μου μας οδήγησαν στην Ιταλία και συγκεκριμένα στη Ρώμη, όπου η μισή μου καταγωγή είναι από εκεί.

Σπούδασε
Με την επιστροφή μου στην Αθήνα πέρασα στην Ιατρική Αθηνών. Σπούδασα Αναισθησιολογία, έκανα την ειδικότητά μου, αλλά με κέρδισε η τέχνη. Και έτσι η Ιατρική αν και ήταν ένα όνειρό μου, έμεινε εκεί. Ασχολήθηκα με το ραδιόφωνο στα Fm, με τις δημόσιες σχέσεις θεάτρων, με τη διοργάνωση μεγάλων eventsστην Ελλάδα και στο εξωτερικό,  υπήρξα casting manager και διευθύντρια παραγωγής σε σειρές και έργα στην τηλεόραση.

Εργάζεται
Εργάζομαι στον όμιλο A&P όπου έχω ένα μεγάλο μέρος μετοχών, μέσα στον οποίο ανήκουν το ραδιόφωνοheartbeat, η Arts promotion, οι Εκδόσεις ΑΕΝΑΟΝ και Mcriver PublicationsEίμαι ραδιοφωνική παραγωγός στον Heartbeat Radio, με την επιτυχημένη εκπομπή MEA CULPA και υπεύθυνη έκδοσης στις εκδόσεις ΑΕΝΑΟΝ και Mcriver Publications.

Μένει
Mένω στην Αθήνα, εδώ και πολλά χρόνια.

Οικογένεια
Είμαι χωρισμένη και ζω με τον γιο μου και τα τέσσερα σκυλιά μας.

Φοβάται
Φοβάμαι πολλά πράγματα. Το σκοτάδι, τον θάνατο, την απώλεια γενικά. Δεν με τρομάζει η μοναξιά. Με τρομάζει η απώλεια.

Ξεκαρδίζεται
Νομίζω πως παλιότερα γελούσα πιο εύκολα. Αλλά αν ξεκινήσω αργώ να σταματήσω. Συγκεκριμένα γελάω πολύ όταν οι συνεργάτες μου με αναπαριστάνουν.

Πληγώνεται
Πληγώνομαι εύκολα. Τα παίρνω όλα κατάκαρδα και ας μη μου φαίνεται. Έχω όμως την αντοχή να τα ξεπερνάω.

Βαριέται
Βαριέμαι τρελά! Βαριέμαι τα μέρη, τους ανθρώπους τις δραστηριότητες. Πάντα βαριέμαι και βάζω πλώρη για κάτι άλλο.

Τρομάζει
Τρομάζω με τους θορύβους, ειδικά μέσα στη νύχτα.

Στον ελεύθερο χρόνο της
Ελεύθερο χρόνο δεν έχω πολύ. Όταν όμως εξοικονομώ τον διαθέτω στο γιο μου, σε καλούς φίλους και συνεργάτες και στον εαυτό μου.

Πλέον δεν
Πλέον δεν ξεχνάω εύκολα τους ανθρώπους που με πλήγωσαν. Μπορεί να συγχωρώ με μεγάλη ευκολία. Αλλά πάντα θυμάμαι.

Κλαίει
Κλαίω πανεύκολα. Από χαρά ή από λύπη. Νομίζω πως το κλάμα δεν είναι πάντα αδυναμία. Το μεταφράζω σε δύναμη, σε έκφραση συναισθημάτων καταπιεσμένων. Δεν ντρέπομαι να κλάψω μπροστά σε άλλους.

Αποφάσισε
Αποφάσισα πως δεν χρειάζονται ευκαιρίες σε κάποιους ανθρώπους. Ο καθένας έχει το χρόνο του να διορθώσει ή να χαλάσει κάτι.

Διαβάζει
Διαβάζω πολύ. Μου αρέσει εκείνη η μοναδική στιγμή. Με ηρεμεί.

Θυμάται
Θυμάμαι πάντα ο,τι με έκανε να χαμογελάω. Θυμάμαι ακόμα και αυτά που με έκαναν να κλαίω. Από κάθε συναίσθημα κάτι παίρνουμε.

Θέλει
Θέλω να ευχαριστιέμαι την κάθε μου μέρα. Να έχω υγεία εγώ και όσοι αγαπώ.

Απέρριψε
Απέρριψα πολλούς ανθρώπους από τη ζωή μου. Έκανα format. Δεν μου αρέσει να παραγεμίζω την ψυχή μου με πολλά και πολλούς.

Ζητάει
Να παίρνω σεβασμό. Ζητάω αλήθειες όσο και αν πονάνε. Ζητάω κατανόηση όπως δίνω.

Αγαπάει
Δεν αγαπάω εύκολα. Η αγάπη είναι δύσκολο πράγμα. Πολύπλοκο και απλό ταυτόχρονα. Αν αγαπήσω όμως είναι για πάντα.

Βολτάρει
Βολτάρω συχνά με φίλους και καλούς συνεργάτες. Λατρεύω το κέντρο της Αθήνας. Κάθε φορά μου μοιάζει αλλιώς.

Γράφει
Γράφω πολύ. Τελειώνω τώρα το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο ΜEA CULPAMιά αληθινή ιστορία αγάπης, ασυνήθιστη, ανατρεπτική, με ψέματα και αλήθειες. Με χαμόγελο και δάκρυ. Μια ιστορία που δεν είναι εύκολο να τη ζήσει ο καθένας. Μόνο όποιος τολμάει.

Μαγειρεύει
Το σιχαίνομαι!!

Δημιουργεί
Η Δημιουργία είναι χαρά. Είναι αναπνοές σε στιγμές αδυναμίας. Μου αρέσει να δημιουργώ.

Δέχεται
Δέχομαι εύκολα τη συγνώμη του άλλου ακόμα και αν δεν την εννοεί. Γιατί πιστεύω στη δύναμη της λέξης. Γιατί πιστεύω πως όση δύναμη χρειάζομαι για να συγχωρήσω κάποιον, άλλη τόση χρειάζεται και αυτός που ζητάει συγνώμη.

Ταξιδεύει
Περισσότερο με το μυαλό μου. Αυτά τα δικά μου μοναδικά ταξίδια είναι δύσκολο να τα ακολουθήσει κάποιος. Γι’ αυτό που και που πάω και κανένα ταξίδι με φίλους.

Γυμνάζεται
Μου αρέσει η yoga. Δεν έχω πια χρόνο άλλα, όποτε τύχει να κάνω yoga το συναίσθημα μετά είναι απερίγραπτο.

Απομονώνεται
Ναι πολύ συχνά. Σχεδόν καθημερινά. Μου αρέσει. Με κάνει καλύτερη.

Θίγεται
Θίγομαι εύκολα και ειδικά όταν κάτι το μαθαίνω τελευταία. Αυτό με θίγει και με εξοργίζει.

Αναπολεί
Αναπολώ πάντα τα υπέροχα παιδικά μου χρόνια. Τη μυρωδιά αυτή της μαμάς μου. Το παλιό μου σπίτι. Το χαμόγελο του πατέρα μου.

Κοιμάται
Κοιμάμαι λίγο. Δεν μου αρέσει πολύ ο ύπνος.

Νοιάζεται
Νοιάζομαι κυρίως για τα ζώα. Μας έχουν περισσότερο ανάγκη.

Ξανά
Ξαναζώ από την αρχή ειδικά όταν κάτι πάει να με ρίξει.

Ονειρεύεται
Ονειρεύομαι πάντα. Δεν θα μπορούσα να ζήσω αλλιώς. Ποιος άνθρωπος δεν ονειρεύεται;

Παίζει
Παίζω ναι. Μου αρέσουν τα επιτραπέζια, οι κούνιες η τραμπάλα. Με τους ανθρώπους δεν παίζω ποτέ!

Παθιάζεται
Παθιάζομαι έντονα, εύκολα, μέχρι τελικής πτώσεως και δε με νοιάζει αν θα φάω τα μούτρα μου.

Καπνίζει
Καπνίζω υπερβολικά. Δυστυχώς.

Σκέφτεται
Σκέφτομαι ακόμα και όταν κοιμάμαι, πραγματικά.

Σβήνει
Σβήνω τα λάθη. Δεν υπάρχει λόγος να τα έχουμε στη ζωή μας. Μαθαίνουμε από αυτά και προχωράμε.

Σιωπά
Λίγο δύσκολο για μένα. Δεν σιωπώ. Αντιδρώ πάντα σε ό,τι είναι ενάντια στα θέλω μου. Διεκδικώ έντονα ο,τι θέλω.

Τολμά
Τολμάω ναι, χωρίς να μετρήσω το αποτέλεσμα. Αλλιώς η λέξη δεν θα ήταν τόλμη. Αλλά συμβιβασμός.

Υπόσχεται
Υπόσχομαι να δίνω ό,τι μπορώ σε όσους αγαπώ. Υπόσχομαι να μείνω αυθεντική, καθαρή και ατόφια όπως είμαι. Υπόσχομαι να σας κάνω να αγαπήσετε το MEA CULPA μου, αλλά και το δικό σας.

Αλίνα σε ευχαριστώ για τις υπέροχες ερωτήσεις σου. Ευχαριστώ τον εκδοτικό μου οίκο ΑΕΝΑΟΝ, που μου εμπιστεύεται το όνομά του για να γράψω αυτό το βιβλίο.

0 σχόλια:

ΓΕΥΣΗ ΣΑΡΚΑΣ

Ο ΔΟΓΗΣ

Ο ΔΟΓΗΣ

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ... ΞΕΣΠΑΣΕ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ... ΞΕΣΠΑΣΕ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ

ΣΙΩΠΗΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΣΙΩΠΗΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΦΩΤΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΟΥΡΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΦΩΤΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΟΥΡΗΣ

ΟΥΤΕ ΚΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΞΕΡΕΙ

ΟΥΤΕ ΚΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΞΕΡΕΙ
ΜΑΚΗ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗ

ΣΠΗΛΑΙΟ...ΠΟΙΗΣΗ

ΣΠΗΛΑΙΟ...ΠΟΙΗΣΗ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Δ. ΣΠΗΛΙΩΤΗ

ΦΘΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΦΘΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΙΩΛΗΣ

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ Ε

ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ Ε

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΣΤΗ ΒΙΚΟΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΗΛΙΟ

ΣΤΗ ΒΙΚΟΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΗΛΙΟ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΤΟ ΓΝΕΨΙΜΟ

ΤΟ ΓΝΕΨΙΜΟ

ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ

ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ

ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ

ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ

ΙΔΕΩΝ ΛΥΚΑΥΓΕΣ

ΙΔΕΩΝ ΛΥΚΑΥΓΕΣ

ΨΥΧΩΝ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ

ΨΥΧΩΝ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ

8 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ

8 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ