ΝΟΥΒΕΛΑ,

Διαβάστε ΕΔΩ: τη συνέντευξη του Σταύρου Ζουπούλη (Το γνέψιμο), στην Αλίνα Παπαδοπούλου και στο Books 'n' more, εκδ. Αέναον

7:59 π.μ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕΝΑΟΝ 0 Comments


Ο Σταύρος Ζουπούλης, είναι συνταξιούχος του ταμείου σύνταξης και επικουρικής ασφάλισης προσωπικού γεωργικών συνεταιριστικών οργανώσεων (Τ.Α.Υ.Σ.Ο.).  Η ενασχόλησή του με τη στιχουργική οδήγησε στην κυκλοφορία ενός τραγουδιού με τίτλο «Πόσα όνειρα», τον Ιανουάριο του 2017, από τον Θ. Παπαβασιλείου. Αυτό το βιβλίο είναι η πρώτη του απόπειρα στη συγγραφή. Κίνητρό του η καταγραφή γεγονότων της καθημερινής ζωής των απλών ανθρώπων της επαρχίας στο πλαίσιο μιας καθηλωτικής ιστορίας.

1) Ποιό είναι το κίνητρό σας για να ασχοληθείτε με τη συγγραφή;

Ίσως μέσα μου να είχα κάτι κρυμμένο και δεν το ήξερα.Ζούσα πολύ όμορφα στη ζωή μου,με πολύ αγάπη και ζεστασιά, αλλά ο μετέπειτα μεγάλος πόνος, η μοναξιά, η μεγάλη πίκρα μου για τη φυγή του πιο γλυκού προσώπου της ζωής μου, έβγαλαν απο μέσα μου ολα οσα γράφω, ποιήματα πρώτα,διηγήματα μετά. Ένιωσα μεγάλη ηθική ικανοποίηση όταν είδα οτι ολα οσα έγραφα, βρήκαν ανταποόριση σε πολλούς ανθρώπους. Συγκινήθηκα που τους άγγιζα, ετσι αποφάσισα να γράψω το βιβλίο...ΤΟ ΓΝΕΨΙΜΟ.

2) Πέρα από τη συγγραφή βιβλίων γράφετε και στίχους πέιτε λίγα λόγια για αυτό

Οι στίχοι μου είναι ολοι πάντα λυπημένοι και μελαγχολικοί και κρύβουν μέσα πόνο..Κυκλοφόρησε το πρώτο τραγούδι.....πόσα όνειρα..... και ειδα,οτι πολλοι μου έγραψαν οτι το έγραψα για τον καθένα τους. Το τραγούδι ειίαι γραμμένο για ενα δικό μου πρόσωπο που δεν το ξέχασα ποτέ..

 3) Από τι εμπνευστήκατε για να γράψετε το βιβλίο σας με τίτλο Το γνέψιμο;

Οι καθημερινές ιστορίες που άκουγα απο ανθρώπους απλούς που με φώναζαν και με ήθελαν και με θέλουν πάντα κοντά τους και μίλαγαν για της ζωή τους,τον δρόμο και τα δικά μου ερεθίσματα απο τους καημούς μου τους μεγάλους και τον πόνο μου, με έκαναν και το ξεκίνησα, δισταχτικά πολυ και το έγραψα..

 4) Ποιά είναι η ανταπόκριση του αναγνωστικού κοινού μέχρι τώρα; 

Δεν εχω καμία εμπειρία,ειναι πρώτη φορά ολα και το τραγούδι και το βιβλίο....τα σχόλια για το βιβλίο και τα μηνύματα οσων το διαβάζουν,μου δίνουν πολυ κουράγιο,ειίαι τόσο πολυ ζεστά σε εκτίμηση που τα διαβάζω και τα ξαναδιαβάζω, είναι απίστευτα για μενα. Τους ευχαριστώ ολους με ολη την καρδιά μου!

5) Πείτε μας λίγα λόγια για εσας, που γεννηθήκατε, με τι έχετε ασχοληθεί, εαν έχετε κάποιο χόμπι.

Γεννήθηκα στο μικρό χωριό μου τον Πρόδρομο Καρδίτσας, μένω μόνιμα εδω. Ήμουνα συνεταιριστικός υπάλληλος, ασχολούμαι τωρα με τον κήπο, τα δένδρα,τις κλιματαριές με τα επιτραπέζια σταφύλια,το κέντρωμα στα δένδρα και το μεγάλο μου μεράκι ,τα μελίσσια....πάντα γράφω,ολα αυτά μου δίνουν απλόχερα τα ερεθίσματά τους.

 6) Τι σας αρέσει να διαβάζετε; 

Διαβάζω πάντα βιβλία, είναι το μεράκι μου το μεγάλο, μου αρέσουν οσα μέσα τους εχουν τις μεγάλες αξίες της ζωης, αγάπη, οικογένεια, εντιμότητα, ηθικότητα και εχουν πόνο, καημό μου αρέσουν....

7) Πείτε μας λίγα λόγια το βιβλίο σας 

Το γνέψιμο το έγραψα με ενα ερέθισμα που είχα μέσα μου, να φανεί μέσα απο απλούς ανθρώπους της καθημερινότητας, ο αγώνας τους, η καλή οικογένεια, η στήριξη των φίλων, η φίλια και έπλασα το όνειρο για να γίνει το μακρινό ταξίδι.

8) Τι φοβάστε περισσότερο; 

Οι μεγάλες αξίες της ζωής, που χάνονται και πρέπει να τις κρατήσουμε ζωντανές.

9) Πως σας αντιμετώπισε το αναγνωστικό κοινό; 

Πολύ ζεστά, αυθόρμητα σχόλια απίστευτα για μενα, θέλω να μιλάω με όλους με τα μικρά τους ονόματα σαν να γνωριζόμασταν χρόνια και το πετύχαμε ολοι μαζί. Οι αναγνώστες εχουν όλοι μια αλάνθαστη αίσθηση, το βλέπω και τους σέβομαι όλους.

10) Πείτε μας ενα όνειρό σας που έχει πραγματοποιηθεί;

Αυτό που ζω σήμερα, είναι ενα απίστευτα μεγάλο όνειρο, τραγούδια καινούργια έρχονται, το βιβλίο,νιώθω μέσα μου,οτι θα απλωθεί απο τους ανθρώπους που το διάβασαν και το αγάπησαν, ευχαριστώ.

*Το βιβλίο «Το γνέψιμο» του Σταύρου Ζουπούλη κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΑΕΝΑΟΝ

Για το Books 'n' more.. https://booksnmorepromotion.blogspot.com
Αλίνα Παπαδοπούλου
Έχει σπουδάσει Digital Marketing & Social Media στο Ηνωμένο Βασίλειο
Εργάζεται στην πρεσβεία της Σουηδίας ως διερμηνέας
Ραδιοφωνική παραγωγός στον http://buddharadio.gr/

Της αρέσει η ταχύτητα, τα ταξίδια και έχει μεγάλη συλλογή από ακριβά αρώματα.
Ζει ανάμεσα σε Αθήνα και Ιταλία 

Στόχος της να κατακτήσει το άγνωστο.

0 σχόλια:

ΓΕΥΣΗ ΣΑΡΚΑΣ

Ο ΔΟΓΗΣ

Ο ΔΟΓΗΣ

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ... ΞΕΣΠΑΣΕ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ... ΞΕΣΠΑΣΕ Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ

ΣΙΩΠΗΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΣΙΩΠΗΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΦΩΤΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΟΥΡΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΦΩΤΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΟΥΡΗΣ

ΟΥΤΕ ΚΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΞΕΡΕΙ

ΟΥΤΕ ΚΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΞΕΡΕΙ
ΜΑΚΗ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗ

ΣΠΗΛΑΙΟ...ΠΟΙΗΣΗ

ΣΠΗΛΑΙΟ...ΠΟΙΗΣΗ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Δ. ΣΠΗΛΙΩΤΗ

ΦΘΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΦΘΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΙΩΛΗΣ

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ

ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ Ε

ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ Ε

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΣΤΗ ΒΙΚΟΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΗΛΙΟ

ΣΤΗ ΒΙΚΟΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΗΛΙΟ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΤΟ ΓΝΕΨΙΜΟ

ΤΟ ΓΝΕΨΙΜΟ

ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ

ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ

ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΩ

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

UNDER THS SHADOW OF ATHOS

ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ

ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ

ΙΔΕΩΝ ΛΥΚΑΥΓΕΣ

ΙΔΕΩΝ ΛΥΚΑΥΓΕΣ

ΨΥΧΩΝ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ

ΨΥΧΩΝ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ

8 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ

8 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ